nemszeretem

Mindenről, amit nem szeretek, de még megváltozhatok...

Archívum

2008.12.15. 14:39 tam-arra

Megfogadtam, hogy nem fogadok

Következetesen meg kéne állnom, hogy megtegyem, de nem megy!!! Tegnap volt egy jó megérzésem, és úgy gondoltam mára is maradt belőle... de élesben nem megy!!! Miért nem??? Az ördögök és az angyalok, vagy a marslakók vs. testenkivüliek??? Ez szerintem olyasmi, hogy miért nem tud mindenki szájharmónikázni...? Pedig tök egyszerűnek tűnik, mint egy ék. És az ék gék, a zű meg föld! Na, ha jól látom valami remény a felemelkedésre... Hm, nézzük csak! Tévedetem! Emberiesség elleni dolog, főleg ha tűzszerész vagy. Most komolyan! Mikor van alkalma egy tűzszerésznek megbánni, heee??? Pedig annyira szeretné mondani, mindenkinek: bocsi, tévedtem! De addigra ő már tovaszáll... és vele a környék is. Engem ugyan nem érint, de mégis kellemetlen dolog lehet. Akár ezek a mindenféle sztrájkok. Amiről sosem tudom meg, hogy aki ellen irányult az valóban rosszul érezte-e magát közben...? Amiről-akiről, lárifári! A pénzeddel választasz. Vegyél magyar terméket! De vajon kellően tájékozott vagy-e a tulajdonosi struktúrákban? Hiszen az alsóneműt sem viheted vissza, hiába nem jó az anyagvastagsága, vagy ha csak szimplán izzadsz benne télen is. Egyébként mindig kitalálnak valamit, csak nehogy jó legyen. És a számok...??? Döbbenet! Amikor szeretkezel, te számolod, hogy hányszor hatol ki és be a pasid? Pedig elég sok faszi számolja! És utána elmeséli 2 kisüsti mellett, hogy a Helgával 234 döféssel végeztem. Nézzük csak, mennyi idő alatt is teljesül ez a szám: vegyünk egy átlagos tempót, 2 "döfés"/mp. De ha ez sok, akkor legyen 1mp egy "döfés". És így számolni is könnyebb!:) Nos, akkor 234mp alatt eljutunk a szóban forgó férfi ejakulációjáig. Ez 234/60, azaz majdnem 4 perc! Ennyi jutott Helgának... És nem tudom eldönteni, hogy ez sok vagy kevés... Döntsd el, TE! Nyeremény nincs, mivel szponzor sincs!:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nemszeretem.blog.hu/api/trackback/id/tr23824233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása