nemszeretem

Mindenről, amit nem szeretek, de még megváltozhatok...

Archívum

2008.12.08. 10:48 tam-arra

Harcsa Verát hallgatok

Amikor először láttam őt, nem is tünt fel nekem. Pedig izgalmas és érdekes dolgokat hallottam róla. De... szerintem inkább nem érdekelt. Úgy voltam vele, hogy okés, biztos tök tuti, viszont a távolságot nem győzzük le vezényszóra. Álomszerűen irányítva... És amikor megláttam... ott állt a ködben, kibontakozva, gubancolva hajtogatta testéhez mérten hosszú kezeit, mint egy ufóóó!


Amúgy a legfurcsább az volt, amikor Fox Mulder a fülembe súgta ezt a nagyon nemszeretem nevet: "SZADLECSÁK FRANCISKA".


Ja, és persze a nyálam megint folyt...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nemszeretem.blog.hu/api/trackback/id/tr47810711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása